Tema: Ats.: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-09 12:17:09
Būtent. Visi mes greiti pasiplauti. O jei tau už darbo prastą atlikimą
grasintų sušaudymu, irgi smagiai dirbtum?

Prie dabartinės tvarkos bent kažkiek ten gali būti idėjinių. O grasinant
sušaudymu tikrai ir tiek nebus.

Taip kad kol nesutiksi su tuo, ką siūlai, tai atsisėsk sau ant foteliuko,
prasidaryk alaus bonkę ir žiūrėk futbolą, o ne fantazuok rimtu veidu.

Taip sakant, skanaus :) Tamsus alus geriau už šviesų rytojų :)