Tema: Ats.: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-12 15:40:12
Čia tik šiaip svarstau. Man nusikaltėlis nelygu nusikaltėliui... Mano
supratimu koks nors "lobistas", prasukęs sau palankų įstatymą per Juršėną ir
susižėręs milijonus bei padaręs tiek pat nuostolių Lietuvai, yra kur kas
didesnis nusikaltėlis nei koks Daktaras. Aišku, nusikaltimai skirtingi ir
jei pirmas padarė žalos visai Lietuvai pinigais, o kitas nušovė kažkieno
artimą, jų nelabai sugretinsi, tačiau šalia valdžios žmonių aš labiau
bijočiau ne Daktaro, o tų, kurie varto milijonus...