Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: RaR
Data: 2010-04-07 12:16:59
Manęs irgi nelabai džiugina, iš pradžių net piktino. Bet kai ramiai pagalvoji, tai galima buvo daug ką kitaip daryti, bet kažką iš principo kitaip - nelabai. Su kai kuriomis jų nuostatomis aš iš principo nesutinku. Bet esmė tame, kad nors dabar neįsitikinęs kad jie pati mažiausia blogybė iš seime esančių, vis tik tebemanau kad daugelis - dar didesnės blogybės. Per kitus rinkimus apsvarstysiu ir savo sprendimus koreguosiu, neturiu partijos kurią mylėčiau ar nekęsčiau vien dėl jos pavadinimo ar lyderio.