Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Raulis
Data: 2010-04-13 09:45:48
Šiaip asmeniškai esu nusiteikęs prieš netikslių sąvokų vartojimą tekstuose,
nes tai viena iš svarbiausių priežasčių, dėl kurių kyla nesutarimai tiek
šeimose, tiek tarp valstybių jau tūkstančius metų. Ką pats vadini
debiliškumu, debilu, vogimu? Kas yra valdiški pinigai? Tarp kitko, manau,
kad Seimo narys iš viso neturėtų rengti įstatymų projektų. Visą laiką ir
jėgas turėtų skirti nagrinėti kitų parengtiems projektams.