Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-09 15:21:14
Kur tu lenki su "tas pats atlygis" ? :)
Gal nori pasakyt, shiaures korejos "vyr.buhalteris" gaudavo iki sushaudant vidutini shalies atlyginima ir turejo vidutines salygas...?
Ar kad vagnorius dirbo po taikikliu uzh vidutinishka algyte...? :))))

Ash..... ish principo gal zhinok ir surizikuociau. Uzh kiek – pasakyk koki darba reikes dirbt...:D