Tema: Re: Atlygis už darbą Šiaurės Korėjoje
Autorius: RaR
Data: 2010-04-06 21:40:20
Politiko atsakomybė už nevykusius sprendimus - rinkėjų pasitikėjimo praradimas. Be to, jei rinkėjas balsavo už tam tikras idėjas - tai ir jo kaltė. Jei balsavo vien už gražų veidą, o ne už idėjas - irgi rinkėjo kaltė. O jei politikas padaro kriminalinius nusikaltimus ar pažeidimus - už tai yra baudžiamoji atsakomybė. Bet kalba ėjo apie politinę, o ne apie kriminalinę atsakomybę.

Už pareigų nevykdymą ar blogą vykdymą irgi yra tam tikra atsakomybė. Tikėsimės, kad impyčmentas įvyks. Ir jei balsavimas bus atviras, reikia įsidėmėti kas ir kaip balsavo. Šiaip daugelis atrodo labai sąžiningi ir principingi. Bet daug kas atsiskleidžia tada, kai reikia priimti sprendimus. Pas mane jau yra keletas sąrašiukų su įvairių balsavimų dėl man įdomių įstatymų rezutatais.