Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-10 13:54:43
Cia Blynai yra idomus momentas: penktadieni pasiimt galejau. Pirmadieni – nebe. Cia ne salyginiai penktadienis ir pirmadienis, ir ash cia nieko nemanau ir nefantazuoju, o butent taip ir buvo. Tai jei penktadieni galejau pasiimt, tai jie ten buvo tie rubliai..?
Va esu runkelis, finansus ishmanau tik primityvios aritmetikos ribose, ir ka man paskui galvot, kai pradeda dygt Lubiai, pramonininkai, brazius draugyste nusiperka ir t.t...?