Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-13 13:04:44
Nu ok, mano teiginys apie konstitucijos pataisa del sushaudymo - retorinis, hiperbolizuotas. Bet del atsakomybes ash visishkai rimtai. Kas cia per chujnia, kad i seima sulenda kas tik netingi, apie darba net negalvodami. To paties Valinsko partijos programa prisimeni..? O zamashkes vystupat' uzh autorini honorara..? Jie ten ko dirbt i ta seima susirinko..? Pasijaute VALDZIA matote, kaip ish menulio nukrite. Atsakomybe uzh tokia veikla turetu buti numatyta, ir tokiu nesusiprateliu gretos manau zhenkliai sumazhetu, bent pradetu galvoti apie savo veiksmus. Jie ne tik kad patys nedirba, bet ir kitiems trukdo, kenkia valstybei. Ot blyn ishskirtiniai, nelieciamybes. Bele kuriam uabe tokius bent ishmestu ish darbo, uzh uabo turto savinimasi bent ish atlyginimo ishskaiciuotu.