Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-13 14:07:36
Ne tik tu renkanciuju, mano irgi, nors ash ju ir nerinkau. Nes ju sprendimai ar nesprendimai man poveiki taip pat daro. Seimas visdelto ne kasdieninis gyvenimas, o valstybes valdymo irankis, ir jo veiksmai darys poveiki tiek valstybei, tiek ir gyventojams, kurie yra zhmones, o ne shachmatu figuros. Ir ten turetu dirbti skaidrus zhmones, nepriklausomai nuo ju politiniu pazhiuru. Ir kazhkokie apsauginiai svertai turetu buti, kazhkiek garantuojantys tai.