Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Zyza
Data: 2010-04-09 01:36:06
Kai pagalvoji, kad Lietuva staigiai keliavo link dideles krizes / bankroto,
bet kokia valdzia, kuri butu pasistengusi paimt vaira, butu "lieva". Kas gi
megsta, kai taip taupomos lesos. Kiekvienam savas darzas svarbiausias gi. O
kad konservai jau antra karta nepabugo (butent, nepabugo) LT is krizes
isvest, respect jiem. Net jei ir nelaimes sekanciu rinkimu (nes visi galvos,
kad jie kazkokie blogieciai), vistiek man jie bus visu laiku pati
solidziausia LT partija.