Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Raulis
Data: 2010-04-14 09:12:12
Politikoje lygiai tas pats, kas ir su situacija keliuose. Tik kompleksas
priemoniu gali duoti teigiamus rezultatus.
Pirma, visuomenes politinis svietimas pradedant nuo mazo vaiko. Minimum
mokyklose turi buti politologijos kursas.
Antra, labai geri atlygiai politikams ir auksciausiems valdininkams, kad i
valdzia del korupcijos einantiems naturaliai atsirastu konkurencija is tu,
kurie nori gerai dirbti ir saziningai bei gerai uzsidirbti. Atlygis turi
bent kazkiek priaklausyti nuo veiklos rezultatu.
Trecia, pritariu asmeninines atsakomybes sugrieztinimui. Ypac valdininkams
ir ypac auksciausiojo lygio. Apie susaudymus nekalbu.
Ketvirta. Valdzios prestizo atstatymas. Valdzia is principo negali laisvam
zmogui patikti, taciau tas zmogus valdzia turi bent gerbti. Tam tiktu net ir
reklama, jog negerbiant valdzios trumpeja pimpalas arba blesta grozis.
Penkta. Zmoniu pilietiskumo ir iniciatyvumo skatinimas. Jis naturaliai
sukurs atsvara verslo ir ziniasklaidos jegoms. Reikia kad didzioji dalis
gyventoju arba butu partiniai, arba bent priklausytu gyvunu myletoju
organizacijoms.
Šešta. Vietos savivaldos stiprinimas centrines valdzios saskaita. Zmones
turi suprasti, kad jie yra savo kiemo, savo kaimo ar miesto savininkai. Taip
jie supras, kad yra ir valstybes savininkai.
Kas dar...