Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: RaR
Data: 2010-04-07 11:15:26
Jeigu tikiesi, kad kiti rinkėjai protingesni už tave. Kitu atveju nieko nelieka, kaip rinktis mažesnę blogybę iš kelių (kaip ir aš per paskutinius rinkimus balsavau). Jei nori kažką aktyviai keisti - neišsiversi be dalyvavymo visuomeninėje veikloje ar politikoje. O tam ne kiekvienas turi laiko ir noro.