Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-19 13:44:52
Formaliai tai eshopas. Bet ant minties apie marketą užvedė tai, kad jei
užsakinėji vienu metu daugiau daiktų, tai jie susigrupuoja, formaliai BG
deklaruoja, kad tai yra skirtingi sandėliai, ir visa tai daroma, kad
pirkėjui būtų patogiau, viskas greičiau suvažiuotų (atitinkamai gaunasi
kelios skirtingos siuntos iš "skirtingų sandėlių") - man kažkodėl
atrodo, kad tai skirtingi tiekėjai, nes grynai kaip sandėlių jau gerokai
per daug prisiskaičiuotų (va pas mane dabar krepšely 9 daiktai iš 5
"sandėlių"). Kitas reikalas, kad nors retai, bet kartais pasitaiko tas
pats daiktas už skirtingas kainas.
O bet tačiau visa tai esmės nekeičia, kainas ir daiktų aprašymus mes
matom ir žiūrim, tinka ar ne, svarbiausia, kad problemų, bent jau aš, su
BG neturėjau, tai dedu aniem riebų pliusą :-)
Jau geriau bus tik brangus ir garantuotas transportas, nei kaip iš
Gearbesto užsakiau kalėdinėm dovanom 2 planšetes prieš pusantro mėnesio
su registruotu pigiu transportu per 15-25 dienas ir panašu, kad bbs,
reikės penktadienį važiuot žaislų pirkt...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/