Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-15 08:14:17
Skytechas yra grynai lietuviškas eshopas, ir jam nėra jokių pretenzijų,
jei jis nesiunčia dalių užsienin, kaip ir bet kurios kitos šalies
lokaliam eshopui. Amazonas gi atseit veikia visam pasauly, tai tegu blet
apsisprendžia vieną kartą siunčia jie į Lietuvą ar ne. O apie
nusiteikimą naudotis visokiais tarpininkais tam, kad nupirkt kažką iš
nenorinčio su manim bendraut pardavėjo jau rašiau. Tai nėra pretenzija,
o tiesiog pozicija - jiem nereikia manęs, man nereikia jų. Bardakas su
aprašymais atskiras punktas, kam kliūna, kam ne, bet aš betvarkės
negaliu pakęst, nepaisant to, kad googlu naudotis moku visai neblogai.
Žodžiu, px, liekam kiekvienas prie savo preferencijų, bandyt čia vienas
kitam kažką įrodyt nelabai prasmingas užsiėmimas, rezultato vis tiek nebus.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/