Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-19 10:32:42
Siuntimo kainos kaip ko, šiaip realiai BG, kaip aš suprantu, yra tokia
kaip prekybos aikštelė ir visos kainos, tame tarpe ir siuntimo,
reguliuojamos tiekėjų, todėl atskirų produktų pristatymo opcijos labai
skiriasi. Bet kokiu atveju tai jau kiekvieno asmeninės preferencijos, aš
iš kitaicų paprastai tik visokius šūdukus perku (su labai retom
išimtim), o ten pristatymas nuo nulio iki bakso su kapeikom :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/