Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-14 15:49:11
On 2017-12-14 15:25, Caponi wrote:
> Ar aš kažko nežinau, ar kaip čia yra - va reklamuoji tą amazon.de, bet
> aš ko ten tik nepažiūriu, tai jie nieko į LT nesiunčia, tame tarpe tų
> FireTV - "This item does not ship to Lithuania"?

Jei kažko nesiunčia, siunti per forwarderius. Kartais taip net pigiau
gaunasi, nei jei siųstų tiesiogiai į LT. Šį kartą nupirkau per njusuose
reklamuojamus pirkeu.lt.

> [...]
> privalumo vertint negaliu, bet jau grynai kaip pirkimo vieta tai man tas
> Amazonas žemiausio lygio - iš vieno domeno siunčia, iš kito ne, kainos
> bbž kaip neprognozuojamai šokinėja, apie prekių aprašymus aš patyliu
> (apart paties Amazono "gaminių"), praktiškai bent visokią techniką
> galima pirkt tik jei yra tikslus gamintojo kodas kažkur parašytas,
> realiai bet kuris kitaiskas eshopas žymiai geriau sutvarkytas... Žodžiu,
> kartais nusiperku iš jų ką (grubiai tariant brangesnius brandinius
> daiktus, kuriu ant LT gaut šansų be), bet praktiškai visada pro sukąstus

Ot, jau koks senas burbuliatorius pasidarei :) Jau daugybę kartų rašiau,
jog Amazonas yra labai geras eshopas, jei esi ne spontaniškas pirkėjas.
Jei spontaniškas, tai gali nieko ten super geromis kainomis ir nerast.
Liks tik idealus garantinis aptarnavimas.

O "stebuklingi" prekių aprašymai tai čia jau legendinė Amazon fyčia :)
Kartais tokių nesąmonių prirašo, jog net juokas ima :) Bet išduosiu
paslaptį kaip niekada neapsirikti - prie kiekvienos prekės būna
parašytas ASIN kodas, tai pagal jį visada galima pasitikslinti kituose
Amazon saituose ir pagal jį galima prekes ieškoti. Kai abejoji, pasitikrini.

Amazonu naudojuosi daugiau nei 10-imt metų ir jo dėka sutaupiau
tūkstančius eur'ų. Kartais net vieną daiktą perkant, susitaupo šimtais
eurų. Pvz. prieš porą savaičių nupirkau Galaxy TAB S3 už 399 EUR.
Pažiūrėjus, kiek jis kainuoja dabar tame pačiame Amazone ar LT
eshopuose, vien ant jo ~150-200 EUR sutaupiau. Ir taip nuolatos.

Esmė, planuoti pirkinius bent kelis mėnesius į priekį ir monitorinti
kainas. Jei tai daryti dėl kažkokių priežasčių nesigauna ar nepriimtina,
tai tada Amazon tau netinka. Bet tada ir neburbuliuok, nes kas netingi,
tas ten parauna liuks dalykų, liuks kainomis ;)