Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: ROOTS
Data: 2017-12-14 16:19:35
Del 4K zinau, uztai ri sakau neriekalinags naujausias. Bilia sitas su Kodi
veiktu ir neluzinetu.
Nu bet tada extreameris buvo super :) Kai tik apsirode. O ir dabar vis dar
veikia. Dideliu bedu su juo nera ir nebuvo. Atgrojo pilnai. :)

On 2017-12-14 15:27, ROOTS wrote:
> Bet jei sitas su kodi draugauja, tai super butu, gal ir reikai pasiimt kai
> dabar atpiges. 4K nereikia, tai naujausias kaip ir nereikalingas

Už 25 eurus tikrai verta. Aš tik dar visada įmetu prie siuntos iš Amazon
įvairių reikalingų smulkmenų iš tos serijos, kur virš 29 EUR siuntimas
nieko nekainuoja. Tai išdalinus siuntimo kainą per pirkeu.lt, gaunasi
kiekvienos prekės pabrangimas apie 1EUR.

O Fire TV 4K reikalingas tik jei jungsi prie teliko su 4K, kitaip tikslo
nėra brangiau mokėt. IMHO.

Pirmą extreamerį žinau, kažkada seniai jį turėjau. Manau, jog šitas
Amazon stickas, truputį pabūrus su KODI ar kažkuo panašiu, tau jį pilnai
atstos ar net viršys lūkesčius. Nes, atvirai pasakius, šūdas didelis yra
tas pirmas extreameris :)