Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-12-19 08:52:04
Aliexpress'o supportas labai jau pardavėjams palankus.
Atsiuntė ne tą prekę tai liepė pafilmuot kaip tai atrodo, pafilmavau bandau
įkelt į jų serverį, o ten 3 min filmuką valandą įkeldinėja ir paskui fuck.
Įkėlimui davė 3 dienas, įkėliau į youtube ir nusiunčiau linką supportui ir
pardavėjui. Nu netinka, sako nepadarei per 3 dienas ką sakėm ir fuck.
Veiktų su Paypal atsiimtum babkes be bėdų už tokius bajerius.