Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Inta
Data: 2017-12-16 12:05:07
On 12/16/2017 10:26 AM, 70005 wrote:

> Fizinio. Būčiau galėjęs kariaut, bet buvo gaila nervų, atostogų laiko, o
> dar apsižiūrėjau, kad kažkur nukišau vieną priedą, be kurio turbūt
> nebūtų sutikę paimti atgal.
> Su sąlyga, kad kompe neveikia tik tačpadas, susitaikiau.

Nieko nereikia kariauti. Is HP reikejo pasiimti raštą jog patvirtintų
jog daiktas neveikia, vartotojo pazeidimu  nepastebeta.

Paciam telefona teko nesti pas igaliotus atstovus po vienų metų, su
vienų metų garantija. MTTC tiesiog parase telefonas neveikia, pazeidimu
nerasta, tiesa popierius kainavo gal 10€. Su tuo popieriu atgal pas
pardaveja ir pinigus atidave. Atidaviau tik telefona, dezutes pakrovejai
ausines deklas taip ir liko pas mane. Nors kaip pagal istatymo raide
nezinau turetu buti.