Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: ROOTS
Data: 2017-12-15 16:24:21
A jis neissipisineja cia. Amazon.de skirtas De rinkai ir kai ka siuncia I
kitas. Dar tiksliau, tai priklauso nuo pardavejo konkretaus.

"Caponi"  wrote in message news:p0uvfu$srg$1@trimpas.omnitel.net...

Primenu nuo kurios vietos aš išstojau - viena iš vietų, kur Amazonas
"išsipisinėja" - kaip minimum kas antro daikto nesiunčia Lietuvon.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/