Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-15 16:40:49
Ai jau. Nori pasakyt, kad Europoj Amazonas pripažįsta tik Prancūziją,
Vokietiją, Ispaniją, Italiją ir UK? :-)
Šiaip jie save viešai deklaruoja kaip tarptautinę pardavimo platformą ir
vat mane užpisa nenuoseklumas (būtent daiktų, kuriuos pas Amazonas
parduoda, jų turgely, aš suprantu, kad visokių gavrikų gali būt
prilindę). Elementarūs kiniški eshopai, kurie jei jau siunčia į LT, tai
siunčia viską, be jokių išsidirbinėjimų.
Bet tiek to, užpiso jau rašinėt apie nieką, per daug laiko man tas
Amazonas jau atėmė per šitas 2 dienas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/