Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-15 00:49:29
On 2017-12-15 00:36, ROOTS wrote:
> Tada epopeja buvo del nepakankamo kredito likucio (durna kortele, negali
> pats pervest is saskaitos I kreditke padengt minusa, tik autopmatu gale
> menesio pasidengia),

Kai pirkau analogiško dydžio plazmą irgi lyg buvau užsirovęs ant šito
bajerio. Nors kreditinėje limitas buvo pakankamas, bet kažką dar pirkau
tą mėnesį ir perlipau limitą pora šimtų eurų :) Jau nepamenu ką dariau.
Lygtais kai atėjo pranešimas, jog negali nuskaičiuoti iš kortelės lėšų,
pakeičiau kreditinę kortelę kita, kurioje tos bėdos nebuvo. Pasitaiko,
svarbu nemirtina ;)