Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: ROOTS
Data: 2017-12-14 15:32:20
O as ne LT sedziu, tai viska perkam is Amazon. Pagrinde del garantijos
normalios, nes prisiskaites visokiu bajeriu su kitais online shopais (DE,
FR) ir su paprastom pardem. Tai ten susimoket kazkiek kitam eshope maziau ,
bet surizikuot apturet problemu su garantiniu kazkaip nesinori.
O jei bunant LT pirkt, gi raso akd yra visokie tarpininkai. Ir net tuo
atveju, kad sugedus reiktu siust gal uz savus grasius atgal, as vistiek
imciau is amazono, nes ten be problemu preke paima atgal, grazina pinigus,
apkeicia nauja.
p.s. ne skubos tvarka perkant kazkoki daikta, ji seku amazone ir kai kaina
nukrenta ar kokia akcija - imu.

"Caponi"  wrote in message news:p0tu50$3kc$1@trimpas.omnitel.net...

Ar aš kažko nežinau, ar kaip čia yra - va reklamuoji tą amazon.de, bet
aš ko ten tik nepažiūriu, tai jie nieko į LT nesiunčia, tame tarpe tų
FireTV - "This item does not ship to Lithuania"?

Su garantiniais nesu susidūręs, tai to, iš mano pusės kol kas teorinio,
privalumo vertint negaliu, bet jau grynai kaip pirkimo vieta tai man tas
Amazonas žemiausio lygio - iš vieno domeno siunčia, iš kito ne, kainos
bbž kaip neprognozuojamai šokinėja, apie prekių aprašymus aš patyliu
(apart paties Amazono "gaminių"), praktiškai bent visokią techniką
galima pirkt tik jei yra tikslus gamintojo kodas kažkur parašytas,
realiai bet kuris kitaiskas eshopas žymiai geriau sutvarkytas... Žodžiu,
kartais nusiperku iš jų ką (grubiai tariant brangesnius brandinius
daiktus, kuriu ant LT gaut šansų be), bet praktiškai visada pro sukąstus
dantis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/