Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-15 14:54:51
On 2017-12-15 08:09, kaiser wrote:
> IPTV jau
> pakurtas - amazon app shope yra appsas. Pora appsų "nemokamam" turiniui
> įsidiegiau (serialai, filmai etc.),

Gal gali šituos appsus pavardint?

> Vienas blogas niuansas - nuo sausio pirmos
> nebeleis youtube naudotis (google iš savo pusės).

Kas čia per nesąmonė? Aš jį dėl Youtubės ir ėmiau :) Nesuprantu, kokia
prasmė taip daryti googlui. Kur šitą reikalą skaitei?

> Gal yra kažkoks
> apėjimas, nesidomėjau. Blogiausiu atveju gal iš Kodi galima bus pasileisti.

Apėjimas tai elementarus. Jei dings YT appsas iš amazon ir net google
play storo ir net nesigaus oficialų YT appsą įkėlus suinstalinti, tai
tada paimi kastruotą YT apsą, be visokių reklamų ir su aktyvuotu
background playback'u ir susimeti rankutėmis į System\App folderį.
Aišku, tada teks Fire TV root'int.