Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-14 19:20:48
Aš suprantu, kad imant šitą konkretų atvejį gal ir taip, kaip ir nieko
baisaus. Bet čia turbūt jau man profesiniai niuansai pasireiškia - mane
tiesiog pykina, kai aš turiu dar milijonas pirmąjį kartą kažkur
papildomai registruotis, kažką papildomai sekt, kažkam dar papildomai
pavedimus daryt ir t.t. - jau ir taip ta kakofonija iš proto varo. Jau
nešnekant apie Bronco aprašytą schemą - visokie pluginai ar ten
addonsai, nuolat onlaine, kainų medžioklės kažkokios - pisau ble. Kol
galiu sau leist nusipirkt ką noriu, kada noriu ir taip, kaip man patogu,
taip ir darysiu, Amazonas liks tik toks labai rezervinis dalykas, taip
vidutiniškai 1 pirkiniui per metus, kai kitaip jau neišeina :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/