Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-18 10:19:56
Jei klausimas rimtas, tai mano favoritai - eBay ir banggood.com
eBay pristatinėt tikriausiai nereikia, o BG dirba tikrai tvarkingai,
paskutiniu metu daiktai paprastai stabiliai atkeliauja per 2-2.5
savaitės (nepriklausomai ar registruotos siuntos, ar neregistuoti
šūdukai), iš keliasdešimt pirkimų problema buvo tik vieną kartą -
atkeliavo neveikiantis pakrovėjas, parašius, sekančią dieną išsiuntė
naują. Taigi, lyginant su Amazonu terminai, žinoma, ilgesni, bet
supportas (kiek galima daryt išvadas iš 1 atvejo :-)) kaip minimum
geras, prekių aprašymais Amazoną lenkia šviesmečiais :-)

Ir beveik į temą - va Gearbestas pydarai ble, prieš pusantro mėnesio
užsakytos planšetės bbž kur, paskutinis įrašas kiniškam trackinge
datuotas 11.13, tipo iškeliavo į LT, supportas pisa smegenis dar palauk,
parašyk, kai praeis 2 mėnesiai, bla bla bla, o man jų kalėdom reikia...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/