Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-16 11:11:16
On 2017-12-16 10:11, Inta wrote:
> o bent perskaitei ką pastini? ar tik kazkada delfi komentaruose nugirdai
> kad "Jus visi turit 2 metų garantiją!" ir aklai tuo tiki bet kokiu atveju?

Pats su savimi ginčysiesi? Ar čia aš dabar privalau būti oponentu? :)
Nes aš ne žodžio neparašiau apie tai, kaip visa tai veikia per visą 2
metų garantijos terminą ir kuriai pusei kuriuo metu atitenka įrodinėjimo
pareiga, norint vykdyti garantinius įsipareigojimus ar jų atsisakyti.
T.y. tik pateikiau pirminį šaltinį pasiskaitymui.

Na, bet pačiam gerai sekasi ginčytis su savimi, tai tęsk toliau :)