Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: ROOTS
Data: 2017-12-15 00:33:08
Maciau ir tableta, alia kazkaip dzin. Reiks veliau kada sau pasiimt. Vienas
buvo namuose, nusprogo pries pusmeti, taip kitas ir neatsirado. Ir
didziausia klaida buvo, akd priktas is skytech. Nepraeje pilni du metai, o
skytech atsisake tvarkyt, nes garantija 1 metai aps juos, o antri metai jeia
s irodyciau, kad jau prikau su gedimu. Vienzo, neturejau laiko budamas lt
vasara uzsiimt kova su shudu karalium skytech. Durnas buvau, akd tada
kazkaip pairkau skyteche, o ne amazone, nes norejau tuo momentu gaut, buvau
lt vasara. Vienzo pats durnas. Bet daugiau never ever LT pirkt.

On 2017-12-14 16:23, ROOTS wrote:
> As va varoviau  oled lg65B7 uz 2222 :)
> Oi kaip dziugina daba :)

Pasižiūrėjau, tai Amazone lapkričio 22 d. ir 23-čios naktį buvo stebuklų
metas :) Tu teliką stebuklinga kainą parovei, aš tabletą :) Nežinau kiek
minučių ar valandų tęsėsi akcija telikui, bet Galaxy TAB S3 už tokią
kainą buvo gal minučių 20-imt :] Apie pirmą nakties teko mest filmo
žiūrėjimą ir lėkt prie kompo pirkti :D