Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: ROOTS
Data: 2017-12-16 18:53:21
Na man laiko gaila buvo leist aiskinimamsi su skytechu. Plansete buvo 
visiskai mirusi, tiesiog issijunge ir nebeisijunge. Skytechas jei butu 
turejes nors kiek geroniskumo, butu viskas susitvarke. Bet jie zaidzia ta 
korta, siusim nx, gal tik keli ir sugebes praeit ugni ir vandnei, tuo ir 
islosime.


"Inta"  wrote in message news:p12kfp$g02$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/15/2017 8:12 PM, Bronco wrote:
> On 2017-12-15 19:43, Inta wrote:
>>
>> Iš kur ištraukei tuos 2 metus?
>
>
> https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_lt.htm
>
o bent perskaitei ką pastini? ar tik kazkada delfi komentaruose nugirdai
kad "Jus visi turit 2 metų garantiją!" ir aklai tuo tiki bet kokiu atveju?

Citata:

"Po 6 mėnesių daugumoje ES šalių jau turėsite įrodyti, kad defektas buvo
prekės gavimo momentu, pavyzdžiui, jums reikės įrodyti, kad defektas
atsirado dėl prastos panaudotų medžiagų kokybės"

2 metus tu TURI  TEISĘ skųstis, bet nereiškia jog pardavėjas turi iškart
imti ir keist/remontuoti. Yra skirtumas teisinė, kokybinė/gamintojo
garantija.

Šiuo atveju planšetei skytech tą ir padare dave 1 metų gamintojo
garantiją, pirkėjas gali teisiškai skųstis 2 metus ką skytech ir
pasiūlė. Bet kažkodėl buvo patingėta tai daryti geriau internetuose
paverkti.