Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: kaiser
Data: 2017-12-19 08:36:02

On 2017.12.15 14:54, Bronco wrote:
> Gal gali šituos appsus pavardint?

Perfect Player IPTV iš Amazon app store. Bet manau galima sideloadint ir
kitus.
Nors pvz sideloadint'o LRT app'so nesuvirškino.

> Kas čia per nesąmonė? Aš jį dėl Youtubės ir ėmiau :) Nesuprantu, kokia
> prasmė taip daryti googlui. Kur šitą reikalą skaitei?

Skaičiau dedikuotuose šaltiniuose intere prieš manąjam atkeliaujant. O
ir pats Youtube appsas įjungus meta perspėjimą jog nuo sausio 1d šitas
hardwaras nebus palaikomas.

Šiaip už €25 sakyčiau visai neblogas "švilpukas". Bet jei reiktų tik
Amazon servisais/turiniu kliautis, tai būtų nieko vertas. Bent jau LT.
Net su Prime aktyviu nieko praktiškai neduoda žiūrėti. Išskyrus The
Grand Tour. Na ir Sneaky Pete leido S01E01 už $0.00 nusipirkti.