Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-15 01:27:19
On 2017-12-15 00:54, Caponi wrote:
> Primenu nuo kurios vietos aš išstojau - viena iš vietų, kur Amazonas
> "išsipisinėja" - kaip minimum kas antro daikto nesiunčia Lietuvon.

Ok, o kas tada "neišsipisinėja"? Visi kiti absoliučiai viską siunčia į
bet kurią ES šalį? Pvz. skytechas viską siųs į Vokietiją?

http://www.skytech.lt/static.php?id=77

Permečiau akimis ką jie rašo apie pristatymą, tai panašu, jog
išsipisinėja kvadratu ar net kubu, nes apart pristatymo į Lietuvą iš
viso nei į vieną ES šalį nesiunčia.

Siųsti į visas ES šalis tą pačią prekę yra pardavėjo teisė, bet ne
pareiga, todėl tokios pretenzijos neturi jokio pagrindo.

O užsispyrimas nesinaudoti pirkeu.lt ar analogais irgi neracionalus, nes
apart to, jog sutaupai ant siuntimo, tai dar ir sutaupai ant PVM, nes
Vokietijoje jis mažesnis.