Tema: Re: Amazon akcijos
Autorius: ROOTS
Data: 2017-12-14 15:32:20
O as va noriu  LT prie TV pasidet, akd ziuret filmus atvaziavus ir iptv.
Nes dabar nauydoju pati pirma extreameri, kas jau biski uzknisa, plius iptv
nera
Bet jei sitas su kodi draugauja, tai super butu, gal ir reikai pasiimt kai
dabar atpiges. 4K nereikia, tai naujausias kaip ir nereikalingas

On 2017-12-14 13:57, ROOTS wrote:
> Apsviesk. Ar galima ji naudot kaip mediaplejeri ziuret kontenta is tinklo?
> is usb hdd? IPTV m3u lista pakist?
> Permetes google lygtai raso kad KODI susiinstalina, tada jau lygtai turetu
> vsika daryt ko klausiu.

Galėčiau apšviest, jei turėčiau. Bet greit turėsiu, nupirkau
pasižaidimui, galėsiu papasakoti :)

Šiaip, greitas guglinimas man leido suprasti, jog jis ir rootinamas, ir
google play paleidžiamas, na ir savaime suprantama, kodi galima
suinstalinti.

Iš esmės aš jį pasiėmiau prie senos plazmos patogesniam youtubės
žiūrėjimui, nes Telia priedėlis youtubės žiūrėjimui labai nepatogus,
nesigauna jo sulinkinti su YT appsu telefone, tenka pultą maigyti. Užknisa.