Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-25 14:26:13
"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
news:hqv2g8$nk1$1@trimpas.omnitel.net...
> ar tamsta tikrai durnas ar tik is medzio ant galvos daznai tenka nukristi?

    Nemanykite, kad kiti tokie pat, kaip tamsta...

> balionas vietoj atsarginio rato dedamas tokio aukscio ar storio, kaip cia
> pavadint, kad nebutu zemiau uz kitas detales ir kad tai nebutu pirmas
> daiktas kuris pasieks zeme.

    Sveikinu. Tamsta laimejote konkursa i  tribeca  Ideti duju baliona
vietoj zapaskes. Jei neidedate taip, kaip tik ka teigete ( T.y. jei man
atbulai vaziuojant pirmiausia klius balionas), uz pazadu nevykdyma  mokate
bauda (kiek cia nustacius, kad negaisti veltui laiko rasinejant. Gal kokia
50t lt)

Audrius K.

> jei dejai slangines dujas belekaip pats sau kazkada tai neaiskink cia
> nesamoniu daugiau, nes jau nusisneket daugiau nebegalima

    Taigi laukiu nesulaukiu, kaip ponas ivykdys savo pazadus: parodys, kaip
i tribeca sudeda dujas....

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5058 (20100425) __________

http://www.eset.com