Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-21 08:57:37
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
news:hqm3f1$tjk$1@trimpas.omnitel.net...
> toks jausmas, kad tave kas buvo pagaves, prilupes ir surises, o tuo tarpu
> i tavo tribeka dujos imontuotos...

    Matai, pas mane nei viemame auto duju nebuvo ir nebus...Bet buna
momentu, kai darosi gaila ziureti i pazistamus, kaip jie knisasi ir
vargsta... Ir kai cia kai kas pasakoja, kad jokiu minusu nera ar nemato, tai
daugiau negu graudu. Jei jau dziaugiasi dujomis, tai galetu ivardinti ir
visas problemas... Nors apie kai kurias gal net nesuvokia (pvz, siulo
vaziuoti su dujine auto, kad bus pigiau, o kad viesbucio aikstele bus
pozemine ir ten  negales parkuoti auto, neivertina...)
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5045 (20100420) __________

http://www.eset.com