Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Ignas
Data: 2010-04-20 15:26:43
"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
news:hqk4hh$2r0$1@trimpas.omnitel.net...

> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message

>        Kai nenori matyti neaptogumu, tai ir nematai. Deja. Papasakok, kad
> balionas neuzima  vietos ir nesveria papildomai....  Ir jei man reikia
> tolimai kelionei talpinti 3 zmones (210kg), valti (100kg),variklis
> jai(30kg), saldytuva su akumu (~50kg),Stogo bagazine (~20kg), rubus ir
> likusi bagaza (daugiau 100kg), kas sumoje sudaro ~500kg, kur dar gali
> tilpti balionas, a???? (auto leidzia pakrauti 520kg)  Ar auto perkrausi
> simtu kilogramu ir apsimesi, kad tai visiskai nieko?

Kai labai ieskai tikrai nepatogumu rasi...

> Toliau:
>    Duju koloneleje pilant dujas nesmirda...

smirda ir pilantis benza, kai salia kazkas dujas pila

>    I duju kolonele nereikia dazniau uzsukti...

ir kiek dazniau? kokia laiko ar pinigu israiska?

>    Duju koloneles yra isdestytos tankiau ir visos dirba naktimis...

dabar del to problemu beveik neber, betgi benzo varianto nieks is taves
neatima

>    Pilna duju koloneliu Austrijoje (ir kaikuriose kitose vakaru
> valstybese)....

kai gyvensiu Austrijoje nesidesiu duju, vel gi - pilkis benza

>    Duju irangos nereikia papildomai priziureti...

ne dazniau nei kitus mazgus...

>    Dujos nekenkia varikliui .... (papasakokit tai zmogui, kuris mazdaug po
> 60 tkm  (auto buvo naujas) atliko variklio remonta (voztuvu tvarkymas) ir
> uz ji sumokejo ne viena ir ne du tuktantukus....Tokie pat auto be duju
> vaziuoja ir vargo nemato.)

o jei atvesiu penkis kurie pramyne po 100 kkm ir bedu neturejo?

>    Dujines irangos nereikia papildomai derinti ir priziureti....

kartojiesi...

>    Jei duju balionas vietoj zapaskes, tai zapaske nesivolioja
> bagazineje...

cia tikrai minusas

>    Dar vardinti ar uzteks?

uzgincijau viska isskyrus svori ir uzimama vieta, bet jei visalaik vazineji
prisikimses mantos gal reiktu keist masina i erdvesne...
nu va nebeliko minusu...

> Ir kad isvengti viso to kosmaro kazkokie niekinki 270 lt i  menesi :-))

270 lt sudas, va  3240 i metus - kitas reikalas... Kam nereik uz dyka 13
atlyginimo?