Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-20 16:28:03
"Servisas" <mes@esame.cia> wrote in message
news:hqk98v$b4p$1@trimpas.omnitel.net...
> Xex, 10 metu vazineju su dujiniais subarais, kartais uzkraudamas iki lubu,
> ir kazkaip niekas nesuluzo ir nesugriuvo :/ Veziau du desimtviecius
> jurinius plaustus, penkis zmones ir ju smutkes ismustais zvyrkeliais, ir
> nieko,

    5 t km ?? Su nauju subaru? Ir esi tikras, kad po to neteks keisti kokiu
amortiku ar dar ko nors?? Tarp kitko, senesni subaru lyg ir buvo
atsparesni...

> vezciau dar 20 kartu ir ko gero rezultatas butu toks pats  ;)
> Siaip jei netelpa smutkes i masina,
Tai kad telpa. O va mases ribojimas jau ant ribos....

gali pirkt pvz ww mulrtivan synchro,
    Mano bendradarbis turi, tik ne syncro. Man teko savaite olandijoje su
caravele vazineti. Kazkaip jokio noro nera su tokiu auto kasdien vazineti (o
savaite pavairavus tas noras dar labiau sumazejo)... per didelis jis man,
per daug problemu su parkavimu, nepatinka autobuvo vaziavimas...

> jei AWD nebutinas
    O va AWD yra kaip tik butinas...

 tai is viso pasirinkimas platus...
> Siaip manau, jei 270 lt ant kelio guletu, tai tikrai pasikeltum ir
> paimtum;)
    Tai ne adekvatus palyginimas.  Siuo atveju pinigai ne guli, bet uz tam
tikrus nepatogumus ir tam tikra rizika yra siuloma premija. Arba uz tam
tikrus pinigus gali nusipirkti ramybe ir komforta. Kyla tik klausimas, kas
kiek uz koki komforta sutinka moketi...    Vienam ir 1 zvaigzdutes viesbucio
pakanka, ir jis nesupranta , kaip galima daugiau moketi uz 3 ar 4
zvaigzduciu viesbuti, jei galima gauti pigesni 1 zvaigzdutes. Kitas
nesupras, kaip galima imti 1 zvaigzdutes viesbuti, jei nedaug (cia kaip
paziuresi) pridejus, gali gyventi 3 ar 4 zvaigzduciu viesbutyje....Kaip
galima lysti i kazkokia skyle, jei gali normaliai apsistoti....
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5044 (20100420) __________

http://www.eset.com