Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Ignas
Data: 2010-04-20 16:31:31
turejau pasat(miagkij znak) su pirma karta (~35kkm - 1 metai) ir P605 su
antra (~120kkm - 4 metai). su pasatu buvo isvien bedos, bet kai rankos ne is
siknos auga pats puse b..io susitvarkydavau, keikiaus, nebuvau labai
patenkintas, bet tikrai daug sutaupiau, o primetus kad tai buvo studentavimo
laikai - kapeikos kiseniu neplese... 605 problemu maziau buvo, tik zaraza
edrus pasitaike, bet pagal mano vazinejima as per daug nepykau, slieku
neieskojau, sutaupymas nors ir mazesnis, bet vistiek zenklus buvo, sove tik
karta be jokiu blogu pasekmiu. dabar vazineju dyzeliu, tureciau benza deciau
dujas...