Tema: Re: Outback dujos
Autorius: servisas
Data: 2010-04-20 22:48:42
Tai kad braliukas ne taip skaiciuoji.
Vaziuoji sakykim i kelione, kurios atstumas 5000 km, trukme- 16 dienu.
1. atvejis. Turi subara su kopustais, o kelionem nuomoji busa uz 130 lt men,
kuris valgo 7l/100 km saliarkos.
kapustai tau sutaupo po 270 lt/ men, viso 3240 lt, kuriuos gali skirti
masinos nuomai.
Masinos nuoma kaip sakei kainuoja 130 per diena, viso per 16 dienu 2080 lt.
Su savo 7 litru saliuros apetitu ir jos kaina 3,60 lt kuras kelioneje
atsistos 1260 lt. Viso tavo balansas 3240-2080-1260= -100 litu.
2 atvejis. vaziuoji su savo aparatu, sakykim valganciu 10 l/100 km (nes
dujos 270 lt/men sutaupo su salyga, kad ta masina benzo ima 10 l. /100km, o
duju 12.5 l./100 km., todel noriu suvienodinti abieju atveju iseities
duomenis)
Per 5000 km kurui isleisi 50x10x4.1=2050 lt, todel tavo balansas yra -2050
lt.
Taigi tarp abieju atveju visgi yra 1950 lt persvara dujines masinos naudai.

Gal uzpisu biski su tokiom rasliavom, bet statistika yra didelis mano
hobis;)