Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Polas
Data: 2010-04-19 23:36:23
Turiu 98' mazda 626, 2.0 automatas. Isedejau dujas pries du metus,
pravaziavau ~40 kkm. Esu labai patenkintas, dejau BRC, dabar klausiau apie
2400 kainuoja. Niekada nebuvo jokio kvapo, jokiu saudymu ar kitokiu
blogybiu. Skaiciavau kad atsipirko kai nuvaziavau ~18kkm. Minusas toks kad
ta padanga veziojuosi visur :) Pries savaite nuveziau patikrinti iranga,
viskas idealiai veikia.

Dyzelio gero nupirkt sunkiai eina surasti + prieziura ju brangesne, o benzo
kainos tai absurdiskos, tad lieka tik dujos :)

Laukiu kada istobules elektriniai :)