Tema: Re: Outback dujos
Autorius: sapnas
Data: 2010-04-20 23:44:18
As kad ir pries dujas, bet kaz kada buvau uzkietejes salininkas, nuomone
pasikeite pagrinde del visos pislios ir laiko gaisimo. Bet tikrai
pasigincysiu kad nesutaupysi prie tokiu kainu - tikrai sutaupysi, bet
kam problemos kai gali ju neturet. Lygia tas pats galioja su nauja auto
- ji visada brus brangiau nei sena.... bet vel laikas, probleos,
remontai.... jei to nenori ir perki nauja..