Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-20 16:14:32
"priest" <nebutina@rasinet.lt> wrote in message
news:hqk7un$8ov$1@trimpas.omnitel.net...
> Audriau, kuo toliau, tuo labiau ginčas darosi beprasmis, nes ieškoma
> sliekų ant asfalto. Principas aiškus: tu turi finansinių galimybių važinėt
> benzinu ir važinėji, nesukdamas sau galvos. Aš jau nebeturiu tokių
> galimybių ( o ir kelionės į žvejybą nepigiai kainuoja, o žvejoti norisi),
> tai važinėju dujom. O problemų ir trūkumų galima rasti visur ( jeigu tik
> labai norisi).

    Viskas butu gerai, bet yra ir tokiu, kuriems dujos galutiniame rezultate
atsistoja brangiau (cia sudejus duju irangos kaina, remontu kaina ,
papildomu nepatogumu (pvz pradurus padanga, kai zapaske garaze) ir t.t.).
Tokiu atveju bandoma taupyti vengiant naudoti benzina. Ir tada prasideda
duju koloneles ieskojimai austrijoje, pavakary vaziavimai i kolonele (vietoj
poilsio), nes 4 ryto (vaziuojant i zvejyba) nedirbs dujos ir nebus kur ju
isipilti ir t.t.

> priest
>
> P.S. Beje, buvau gausiai nustebintas ne kartą toje pačioje degalinėje
> pildamas dujas į savo senstelėjusį kibiriuką, kai šalia dujas pildavosi
> visokie porshe cajanai, lexus-ai džipai ir nedžipai, ir kitokios nesenos
> nepigios mašinos.

    O cia daug sansu, kad uz paskutinius vietoj golfo nusipirko lexus-a ir
neturi, uz ka isipilti benzino.... Tada deda duja - sutaupysiu. O to
pasekoje gauna variklio remonta, kuris sukainuoja keleta kartu bragiau, negu
butu vazinejes benzinu... Bet kai smegenu mazoka, tai ka cia bapadarysi....
Teko man matyti varianta, kai apynaujo bmw z4 (ar kazkurio panasaus z)
savininkas neturi uz ka pasikeisti akumo, del to praso kitu pagalbos
uzsivesti....(ne netycia iskrove akuma, bet is tikro vazineja su nustipusiu
akumu). Mol, krize....  O tai gal vis tik jam butu pats tas 3 golfas?
ziurek, dar ir normaliam benzinui butu pinigu uzteke...

 Nemaau, kad žmonės, jomis važinėjantys, nemoka skaičiuot
> pinigų ir kad trokšta kuo greičiau dujomis "užpjauti" savo nepigius
> žaislus.
    Tai cia kaip tik ir yra variantas - sukisau daug, eksploatacijai
neturiu, ir noriu vazineti popigiai.... Po to dar sukisa kruva pinigu... Bet
uz tai tarpuose tarp pinigu (dideliu) kisimo karta kita i palanga nuvaziuoja
PIGIAI. Vietoj to, kad vaziuoti uz tiek, kiek kainuoja, ir nekisti
papildomai irangai, remontams. Ar vazineti su tokia auto, kuria gali
nusipirkti ir islaikyti.
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5044 (20100420) __________

http://www.eset.com