Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-20 15:20:06
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hqk56i$407$1@trimpas.omnitel.net...

> Jo - benzinas kvepia pakalnutemis.

    Isipilk duju ir isipilk benzino. Spek is trecio karto, kada rankos
smirdes??

> Teorinis skirtumas.
    Kaip paziuresi. Zinau, kas savo duju koloneles destesi taip po lietuva,
kad svetimu nereiktu. Nedideli tie atstumai gavosi, deja....

> Niekad nepastebejaut tokiu problemu.
    Nebent nakti nevazineji... Arba is vis nevazineji...

> O kaip Madagaskare ir Zemutiniam Tagile?

O kam tai idomu. Skirtingai nuo kokios Austrijos, i kuria metu begyje karta
kita nuvaziuoju... Ir  kiti, kurie daug vazineja (o tik kada ir yra kazkoks
atsipirkimas), vazineje ne vien Lietuvoje.

> Nu neprisireike. Viska padarydavo dyleris per aptarnavimus.

> Nu matai. Ash masina perku tam, kad pigiai vazinet,
    Tai as tau tik ka papasojau apie PIGU vazinejima. Ka sutaupe pildamas
dujas, ta isleido duju irangai ir variklio remontui. Ir jei nebutu turejes
spec kainu dujoms, butu sedejes giliam giliam minuse....O kadangi dauguma
rasanciuju ir skaitanciu sia konferencija neturi dujoms spec kainu, tai
verta laaaabai pagalvoti, pries jas dedant....

Audrius K.

 o ne tam, kad po to

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5043 (20100420) __________

http://www.eset.com