Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-20 16:53:45
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
news:hqk9dk$bda$1@trimpas.omnitel.net...
>o ka, pas subaru kaip kokiuso Peugeot zapaske dedas is apacios?

    Tai matai, kai gamintojo numatyti 18 ratai su normalaus aukscio
padangomis, tai i bagazine ji ikelti tampa sunku. Todel zapaske kabinama is
apacios, kad ir moteriske galetu pakeisti nuleista rata... (tribekoje
zapaske apacioje) Be to,  vietoj tos zapaskes uzdejus duju baliona, apie
kabli galima pamirsti... O jei idesi baliona i vidu, tai arba apie  2
sedimas vietas , arba apie bagazine kaipo tokia gali pamirsti...

> bent jau pas mane bagazinej yra ratui duobe, i kuria ir dedas balionas...
    Taip yra pas subarus, kuriu ratai biski mazesni...
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5044 (20100420) __________

http://www.eset.com