Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Ignas
Data: 2010-04-20 17:18:31
"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
news:hqkb9t$ejo$1@trimpas.omnitel.net...

> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message

>    O zapaske kur - ant stogo? Pas visus mano pazistamus dujininkus ji guli
> bagazineje, ko pasekoje ka nors dar ten ikrauti tampa problematiska
> (lagaminai normaliai nebestovi, griuva, kardonines dezes, padetos ant
> zapaskes, turi negera iproti plysti, ir t.t.)
>
> vazinejant vietos
>    Palikti prie ofiso ar prie namo parkavimo aiksteleje? Ar nestis namo i
> balkona? Ar pasideti pozemineje namo parkavimo aiksteleje????

zapaske "tamsiajam"

> dugno kabinimas uz kelmu ir dujos
>
> Dar karta pasikartosiu - nerasinekite to, ko nesuprantate. Ne vienoje auto
> (kaip taisykle tose, kuriu ratai didesni) zapaske yra kabinama is auto
> apacios po bagazine. Is zapaske buna pora kartu plonesne, uz duju baka....
> O pakabinus duju baka, jis atsiduria prie pat zemes... Taip, kad ponui
> laikas pabuti balerina....

ponas galit pavardint tokius automobilius?

> o siaip is parasymo man
>
>    Cia tokios mintys pas pona "Ignas". Taigi reiktu pasidometi pono
> profesija.... :-))   O mane domina vasarines keliones iki normalios juros,
> ziema slidinejimas normaliuose kalnuose, savaitgaliais zvejyba .... Ir,
> kadangi duju neturiu, tai ir neturiu problemu. Skirtingai nuo tu, kuria
> vaziuoja kartu....

su jusu domejimusi speju sutaupymas butu kur kas didesnis nei 270  lt/men

> [...]
> imanomas tik pozeminese aikstelese...Jusu teise rinktis - parkuotis
> kazkurtai ir taip trejeta valandu prie 35 laipsniu kulniuoti i viena puse,
> vazineti ratais 4-5 valandas po miesta, tikintis, kad kazkas isvaziuos ir
> jums liks vieta. Kai ja rasite, paaiskes, kad i ta vieta netelpate, nes
> ten stovejo kazkas panasaus i smarta. Atvaziuoti kita diena anksciau.
> Parkuotis pozemineje aiksteleje ....)  Vienos centras - pabandykite
> atspeti, kokias aiksteles turi viesbuciai, esantys centre :-))  ir t.t. )
>    Taip, kad koju pagalba sia problema kai kada galima spresti lietuvoje.

tokiu bedu tikrai reiktu paieskot... pliusas ponui uz fantazija...

> Audrius K.
> P.S. Atsiminiau dar viena minusa - yra auto, kuriuose vietoj zapaskes
> uzdejus duju baliona apie kabli galima pamirsti... O ju seimininkai suka
> galva ir perka dar viena auto, kad galetu tempti valtis ir kemperius....
> Cia ir gi  susitaupo....

atsakymas i sita ir kai kuriuos aukstesnius teiginius: siaip zmogus jau
pirkdamas automobili numato kam jis bus naudojamas, bus dedamos dujos ar ne
ir pagal tai issirenka kas jam tinka ir patinka geriausiai ir pagal kaina,
ir pagal poreikius... taip kad kabliu neuzdejimas, zapaskes "tabletes" is
apacios tvirtinamos ir kita belebirda taip ir lieka tik belebirda...