Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Polas
Data: 2010-04-20 16:20:18
Tie kas pilasi diena su gerom masinom labai jau drasus :) Mateme kad tokie
daugiau atvaziuoja vakarop, kad niekas nematytu, o ir uzpilimo anga yra
uzslepta kad niekas neisjuoktu pamate.

Manau sita anti-dujininku grupe stipriai susiformavo kai buvo 1 ir 2 kartos
dujos, kai is tikro saude ir smirdejo :)