Tema: Re: Outback dujos
Autorius: sapnas
Data: 2010-04-19 22:29:57
kaip esu atvazinejes 3 masinas su dujomis po minimum 100kkm kiekvienai.
Dabartinei 2l Imprezai 2006 net niekada mintis nekilo deti duju nors
mano vidurkis pravaziavimo 22kkm/metams, o kuro valgymas nenmanau kad
baisiai skirsis nuo outbako... (9,5-10ltr/100km)
  Uzteko pries tai visokiu saudymu, kvapu, technikiniu ir visokiu
smulkiu bedu bei vietos sumazejimo bagazineje.

Kaip sako niekada nesakyk niekada - bet jei tik galesiu daugiau jokiu
duju niekada nedesiu.