Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-20 14:52:17
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hqjf27$vb0$1@trimpas.omnitel.net...

> Hum - how. Atvazinejau su dviem dujiniais karuciais - nuo dylerio iki
> kokio 70.000 km. Bandau prisimint nors viena nepatoguma.

        Kai nenori matyti neaptogumu, tai ir nematai. Deja. Papasakok, kad
balionas neuzima  vietos ir nesveria papildomai....  Ir jei man reikia
tolimai kelionei talpinti 3 zmones (210kg), valti (100kg),variklis
jai(30kg), saldytuva su akumu (~50kg),Stogo bagazine (~20kg), rubus ir
likusi bagaza (daugiau 100kg), kas sumoje sudaro ~500kg, kur dar gali tilpti
balionas, a???? (auto leidzia pakrauti 520kg)  Ar auto perkrausi simtu
kilogramu ir apsimesi, kad tai visiskai nieko?
Toliau:
    Duju koloneleje pilant dujas nesmirda...
    I duju kolonele nereikia dazniau uzsukti...
    Duju koloneles yra isdestytos tankiau ir visos dirba naktimis...
    Pilna duju koloneliu Austrijoje (ir kaikuriose kitose vakaru
valstybese)....
    Duju irangos nereikia papildomai priziureti...
    Dujos nekenkia varikliui .... (papasakokit tai zmogui, kuris mazdaug po
60 tkm  (auto buvo naujas) atliko variklio remonta (voztuvu tvarkymas) ir uz
ji sumokejo ne viena ir ne du tuktantukus....Tokie pat auto be duju vaziuoja
ir vargo nemato.)
    Dujines irangos nereikia papildomai derinti ir priziureti....
    Jei duju balionas vietoj zapaskes, tai zapaske nesivolioja bagazineje...
    Dar vardinti ar uzteks?
Ir kad isvengti viso to kosmaro kazkokie niekinki 270 lt i  menesi :-))

Audrius K.
Outback 2002
Tribeca 2007

 Tiesa - vienas buvo.