Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Servisas
Data: 2010-04-20 08:21:10
Vazineju su 1990 legaciu, su slanginem dujom. Su tom dujom 175 kkm jau
nuvaziavau, nebuvo nei vieno suvio. ~130 kkm is vis jokiu problemu nebuvo,
net pirstu niekas nekiso. Daba butu neprosal jau reduktoriu pasikeist, bet
neprisiruosiu.
Jei benzo 10, tai duju 12.5 litro/100 km (+0.5 litro benzo/100 km
kurinejimams). Priimant benza po 3.5 lito, o dujas po 1.70 lito (per tuos 6
metus, kai masina turiu), iseina, kad su benzu kurui buciau isleides 61250
lt, o su duja isleidau 40250 lt. Zodziu skirtumas gaunasi 21000 lt, atmetus
duju irangos kaina per tuos metus susitaupe 19500 lt, arba apytiksliai po
270 lt/men ;)
Aisku, trukumai yra- bagaznike vietos maziau,  su duju baku nuvaziuoji
maziau nei su benzo baku, na, daba jau reikia ilgiau ant benzo pavaziuot
(kitaip linke uzsisiurbinet). Taciau jei kita subara turesiu, tai desiu tas
dujas negalvodamas. Nes su masina kai daznai trankais po zvejybas,
paskaiciuoji, kad kur daba trenkies 150 km nuo namu negalvodamas- su benzu
jau verktu sirdele.