Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-23 08:01:45
"Servisas" <mes@esame.cia> wrote in message
news:hqmd54$dr8$1@trimpas.omnitel.net...
>I senaji kontrabandini gamintojas lygiai taip pat nerekomendavo duju det.
    Ne tas atvejis. Dileris is karto pasake, kad i 4 cilindru dedasi, o i
sesiu - turesi problemu. Siuo atveju dileris buvo kaip tik geranoriskas. Ir
dejo ne pats, o surado dujininkus, kurie ta darba daro, juos konsultavo,  ir
padare tikrai gerai.... Kitas dalykas, kad garantija varikliui buvo
prarandama abiem atvejais.
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5051 (20100422) __________

http://www.eset.com