Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-21 08:52:39
"Staska" <staska_s@yahoo.kom> wrote in message
news:hqkkaf$plm$1@trimpas.omnitel.net...

> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message

> Tokie pat auto aisku su dujom pravaziuoja ir 200tkm,

    Kadangi pats uzsiimi varikliu remontais, galetum siek tiek pasidometi
apie subaru sesiakausio draugavima su dujomis, o ne skleisti erezijas....
Mano minimu atveju dujos buvo dedamos per dileri, konsultuotasi su
gamintoju. Buvo zinoma, kad i toki varikli idejus dujas problemos bus. Kad
kazkiek pailginti darba, gamintojo rekomendacija buvo idetas papildomas
voztuvu tepimas. Be jo butu dirbes dar trumpiau...

 ir niekas variklyje
> nesugenda :)
> Reikia aiskintis kodel kazkas sugedo, o ne del visko kaltint dujas..

    Ka aiskintis ten, kur ir taip aisku?? Vaziuoji 60-80tkm, po to uz
brangiai tvarkai voztuvus, po to vel tiek vaziuoji, po to vel tvarkai... Cia
tau ne keturiu cilindru subaru variklis, kuri pazisti...
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5045 (20100420) __________

http://www.eset.com